Postikulut 7,95 määrästä riippumatta

Käyttöehdot

Käyttöehdot

1. Rekisteröityminen

1.1. Tilauksen tekeminen edellyttää yleensä rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee:
a) rekisteröityä kuluttajana NostalgiaShopin asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pyydetyt tiedot.
b) Antaa suostumuksensa, että NostalgiaShop rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. NostalgiaShop asiakastiedot ovat luottamuksellisia. NostalgiaShop sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille.
1.2. Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

Uutena ominaisuutena voit ostaa myös ilman rekisteröintiä !

2. Tilauksen sitovuus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun NostalgiaShop on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
2.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei NostalgiaShopilla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

3. Hinnat

3.1. Kaikki hinnat sisältävät ALV:n 24 %.(Elintarvikkeet ALV 14%) Voimassa oleva hinta on hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassaoleva hinta on euroissa (EUR).

4. Toimitus

4.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika yhdestä kahteen (1-2) viikkoa.
4.2. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.
4.3. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille NostalgiaShop on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
4.4. Kaikki NostalgiaShopin toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä.

5. Maksuehdot

5.1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:
a) Ennakkomaksu: Maksuosoituksen kirjauduttua tilillemme, lähetämme tilauksen muutaman päivän sisällä. Maksuosoituksen suuruus selviää verkkokaupan lähettämästä laskusta.
Vaikka ostos on maksettava etukäteen, mitään riskiä ei asiakkaalla ole, koska tuotteen voi palauttaa 14 päivän kuluessa, jos et ole tyytyväinen tuotteeseen.
Palautuksesta ei tule asiakkaalle mitään postikuluja !

b) Maksu myymälään: Tuotteet voi myös noutaa Turun myymälästämme, mutta vasta kun olemme laittaneet vahvistuksen.Näin säästyt postituskuluilta.

c) Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on Finanssivalvonnan alaista ja sen lisäksi tarjoaa maksajille ilmaisen ostoturvan. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Joustoraha palvelu on tarkoitettu kaikille yli 20-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille ja maksimissaan 1000 euron ostoksiin.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

e) Maksut luottokorteilla

Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokunnan korteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

6. Palautukset

6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
6.2. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen nostalgiashopsuomi@gmail.com ENNEN tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen/tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen: NostalgiaShop, Mannerheiminkatu 13, 21100 Naantali.

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

7.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

8. Reklamaatio

8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa NostalgiaShopille, joko sähköpostitse osoitteeseen nostalgiashopsuomi@gmail.com tai postitse osoitteeseen: NostalgiaShop, Mannerheiminkatu 13, 21100 Naantali Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta NostalgiaShopin antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, NostalgiaShop palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)

9.1. NostalgiaShop ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy NostalgiaShopin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta NostalgiaShopin toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

10. Tekijänoikeus

10.1 Kaikki sivuilla oleva materiaali on yrityksen omaisuutta ellei toisin ole ilmoitettu, ja materiaalin käyttäminen ilman kirjallista lupaa on kielletty.


Huomioithan, että kaikki sivuilla näkyvät merkit ja logot ovat tuotemerkkien omistajien omaisuutta ja kopionti kielletty

11. Riitojen ratkaisu

11.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Lahjakortti